Logo Herinneringshout
Herinneringshout

Persbericht 'Herinneringshout.nl genomineerd voor The Ultimate Webshop Verkiezing 2014'

The Ultimate Webshop Verkiezing

Met haar webshop herinneringshout.nl is Marlies de Jong uit Leusden genomineerd voor The Ultimate Webshop Verkiezing 2014. De jury was lovend over haar webwinkel die uniek en bijzonder wordt genoemd. Marlies is enorm blij met deze nominatie en trots wanneer zij de titel ‘The Ultimate Webshop’ wint. Tot 24 november kan er worden gestemd op online-shoppen-nederland.nl.

Herinneringshout.nl

In juni 2013 zag herinneringshout.nl het licht. Toen startte Marlies vanuit haar woning met het maken van houten producten met persoonlijke prints.

Marlies vertelt: ‘Na de geboorte van mijn kinderen zocht ik naar een doos waarin ik dierbare herinneringen kon bewaren. Wat ik in mijn hoofd had, kon ik niet vinden en daarom maakte ik zelf een memory box. Dat was de start van herinneringshout.nl. Voor alle persoonlijke herinneringen is er een memory box, speelgoedkist of wandpaneel te vinden. Het persoonlijke zit in de bedrukking; een foto, tekst of afbeelding van bijvoorbeeld een geboortekaartje kan op het hele assortiment worden weergegeven.’

Uniek en bijzonder

Volgens de jury heeft herinneringshout.nl met de memory box een uniek product in handen. Daarnaast loofden zij de printtechniek die wordt gebruikt. Deze techniek bevat geen chemicaliën en drukt direct op het hout zonder dat er sprake is van sticker materiaal.

Persoonlijk

Marlies: ‘Herinneringen zijn persoonlijk en goed contact met de klant vind ik daarom belangrijk. Tevreden klanten, daar doe ik het voor. En deze nominatie is de kers op de taart!’